تو می دانی؟























♥عاشق دیوونه♥

نمی گویم از تو گله ای ندارم

چرا...گله دارم

خیلی هم گله دارم

صدایت کردم نشنیدی

عشقم را دور انداختی

دلم را زیر پاهایت له کردی

اما من نمی دانم چرا...؟

نمی دانم چرا من هنوز هم عاشقتم

تو می دانی؟

تو می دانی چگونه فراموشت کنم؟

تو می دانی چگونه عاشقت نباشم؟

تو می دانی...چگونه؟

می دانی؟

دارم دیوانه می شوم

باز هم امید دارم

امید به برگشتنت...

می دانم که بر نمی گردی

بگو چه کنم؟

بگو...



نظرات شما عزیزان:

اشكين
ساعت16:01---27 تير 1391
ممنونم كه بهم سر زدي

لیلی
ساعت0:07---15 تير 1391
سلام وبت خییییییییییییییییلی باحاله به وب ماهم(من و مجنونم) سربزن عزیز....
نظریادت نره


Raha.pm4
ساعت16:55---5 ارديبهشت 1391
slmmmmmmmmmmmmm..kheyli lezat bordam..movafagh bashi be manam sar bezan...linket kardam...

Oldlove
ساعت16:07---2 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز..مطالب جالبي نوشتي تو وبت..

قالب وبت هم قشنگه..

ممنون ميسشم به ما هم يه سري بزني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 15:55 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com